Algemene administratieve, boekhoudkundige en kantoortaken ( telefoon, onthaal van klanten, administratie en klassement, aanmaken van nieuwe dossiers, bestelling kantoormateriaal,...)
Up-to-date houden van digitale bestanden, archivering, bijwerken van bestanden, digitaliseren van de briefwisseling
Dossiers wegbrengen naar klanten
Jouw profiel
U heeft kennis en ervaring met de gebruikelijke software programma's (Microsoft Office applicaties)
Contactvaardig ingesteld
Vlotte, open en stabiele persoonlijkheid
Discreet en uiterst nauwkeurig
Woonachtig in dezelfde regio als het kantoor
In het bezit zijn van een rijbewijs + wagen
Enige boekhoudervaring is zeker een pluspunt.
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Kopieerwerk verrichten
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren